28 Dec 2009

Mis/ the bear

Czesc,
Od swiat siedze u przyjaciela i nadrabiam zaleglosci filmow na dvd, gotuje i czytam gazety. Poprostu sielanka. Dzis sie wybralam sie do jednego sklepu, bo zaczely sie wyprzedaze i wychaczylam tego misiaka kurtke. Idac do sklepu po fajki mialam okazje 1 raz zalozyc moja nowa zdobyc i sadze ze bedzie sie swietnie komponowala z wieloma strojami. Reszta to, poprostu sportowa bluza roz. 46-48(oversized), stara chusta i te swoje buciorki.:)Mam nadzieje ze juz niedlugo bede mogla sie pokazac w czyms bardziej ciekawym...znaczy sie jak wroce do domu i bede miala wszystkie ciuchy i dodatki po reka.


7 comments:

  1. Jeżeli to strój wyjściowy to zapewne w torebce są jakieś szpilki ;)

    ReplyDelete
  2. :)! to moj stroj do sklepu spozywczego. przez ostatnie dni siedze u przyjaciela nadrabiam zaleglosci dvd.

    ReplyDelete
  3. miałam taką tunikę ale zapodziała się gdzieś:<

    ReplyDelete
  4. huhu, nie ładnie :)

    a co do sweterka to kupiłam bo w bezfirmowym sklepiku u mnie w mieście za 40 zł

    ReplyDelete
  5. wszystko fajnie, ale te emu skracają ci nogi niestety ;<

    ReplyDelete
  6. ta oversizova bluza bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete