31 Dec 2009

Happy New Year!

Czesc!
Przez ostatnie 2 tyg bylam na zwolnieniu lekarskim. Byly to bardzo mile i nudne 2 tygodzie, ale wlasnie tego potrzebowalam. Mialam czas przemyslec zycie i ludzi ktory mnie otaczaja. Chcialabym podziekowac dziewczyna z laterooms za wszystko co dla mnie zrobily w 2009. I mam nadzieje ze 2010 bedzie lepszy i bede sexy 30latka:)

I was off work, sick over the last 2 weeks. I had 2 very nice, relaxing and boring 2 weeks.I really needed them. I had time to rethink my life and the people surrounding me. Thanks to all my wonderful girls in laterooms, for everything they have done for me. I hope it will be a better year for all of us and I will be a hot 30 year old:)



Buty New Look, sukienka Peacocks, sweterek Zara, korale New Look;


10 comments:

  1. Bosko :>

    Pozdrawiam
    Pat

    ReplyDelete
  2. Karolina, to Ty w pierwszej edycji BB byłaś?

    ReplyDelete
  3. tak bylam! miod i wino pilam:)

    ReplyDelete
  4. rajstopy mają świetny wzorek.

    ReplyDelete
  5. fajne sa tak ale niestety sa juz bardzo pozaciagane. jak nowy rok Gildia?

    ReplyDelete
  6. ja sobie zawsze mówię, że jak coś mi bardzo spodoba to kupie od razu dwie pary, ale jeszcze nigdy nie udało mi tego dokonać. zawsze za dużo rzeczy wpada mi w oko i szkoda mi wówczas coś dublować. a że potem w połowie nie chodzę to już szczegół :)

    a nowy rok jak na chwilę obecną bardzo pozytywny. imprezowo rozpoczęty i mam nadzieje, że zbyt szybko siły mnie nie opuszczą, a zimowa aura nie dobije. a u Ciebie jak, była jakaś zabawa ?

    ReplyDelete
  7. Karolina,jak założe bloga,to zaprosze Cie na niego :p
    pozdrawiam
    Pat

    ReplyDelete
  8. ja bylam na tym zwolnieniu wiec sie nie poszlam nigdzie. :(

    ReplyDelete
  9. ok Pat juz sie ciesze!:) caluje

    ReplyDelete
  10. fajny zestaw, uwielbiam szarości!

    ReplyDelete