25 Dec 2009

Christmas Eve

Hello,:)
Te zdjecia pochodza z 24 i 25.12, wiec wsadzilam je do jednego posta. Wigilie spedzilam z panem N i jego rodzina. Czulam sie dobrze w swoim "outficie", bo wygladalam grzecznie- ale nie do przesadzy. Przyznam, ze mialam buty na plaskim, a tylko do zdjecia zalozylam te kozaki. Ta chusta jest pieknym dodatkiem, ale tego wieczoru zalozylam ja aby zamaskowac moj gigantyczny biust.
Przy okazji kiedys mozemy pogadac o stanikach dla dziewczyn z biustem o rozmiarze arbuza.(czyli takich jak ja). Pierwszy dzien swiat takze spedzilam z panem N i zrobil mi 2 zdjecia po drodze do sklepu. Ten seledynowy szal to naprawde poncho i jeden z ulubionych dodatkow mojej garderoby. Jak widac na zdjeciu jest mieciutki i bardzo kobiecy. Co do tych ... nie moge znalesc slowa..buciorow? Nie mam oryginalnych UGG-ow,tylko bardzo tanie podrobki. Nosze je na przyklad na shopping, bo sa wygodne jak kapciuszki! i o dziwo po 2 miesiacach jeszcze sie nie rozpadly. No i rajstopy! dla mnie bomba- oczywiscie tylko do bardzo prostego stroju, aby ozywic calosc...

All the picss are from the 24 and 25.12 so I put them on 1 post. I spend christmas with Mr N and his family. I tried to look nice. I love the scarf but the main reason i wore it that nite was to cover up my melon boobs. I wore flats that nite and only wear highheels to look better on the pic. Christmas day i was with Mr N too. He took 2 pics of me on the way to the shop. I love the tights- only wear them with a plain outfit though- to make winter more colorful;






















chusta, spodnica Peacocks, sweter CKJ, rajstopy primark, kozaki New Lookplaszcz i rajstopy tkMaxx, buty Primark, ponczo second hand w wawie

12 comments:

  1. Świetna spódniczka i chusta, choć połączenie dość ryzykowne.

    Ann
    www.pinacoolada.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. co by bylo zycie bez ryzyka, hahah...ale tak powaznie to mysle ze znajduje balans.xxx

    ReplyDelete
  3. Kochanie Wesołych Świąt! Ślicznie wyglądasz- bardzo dziewczęco :*

    ReplyDelete
  4. czy Ty przypadkiem nie występowałaś w Big Brotherze 1? bardzo przypominasz ową Karolinę :) dzięki za odpowiedź i pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. Świetne rajtki :) Uwielbiam kolorowe o tej porze roku.

    ReplyDelete
  6. tak wystepowalam w BB kiedy bylam "mala". haha. teraz juz mam normalne zycie i zostaly tylko wspomnienia.
    do@ miszona! dzieki! masz 100% racji!:)

    ReplyDelete
  7. tak myślałam! :) jako Olsztynianka - serdecznie pozdrawiam :))

    ReplyDelete