29 Dec 2009

to nie palec f... YOU!

Wczoraj kupilam pare rzeczy na wyprzedazach. Miedzy innimi nowe rekawiczki w lamparta i 5 par nowych butow:))). Ceny spadly o polowe i jestem w raju. Kupilam tez te "uggi" do kolan i mam nadzieje, ze nie skracaja mi nog. Na szyii mam sweter, ktory dostalam 2 lata temu od moich kolezanek Marty i Joasi na gwiazdke! Czesto tak robie: Jak nie mam pasujacego szalika zakrecam jakis pasujacy kolorystycznie sweter. Nie ma regul! Sweter moze byc szalikiem.

I bought a few things on sales yesterday. Among others Leo gloves and 5 pairs of shoes.I got those fake uggs boots. i tightend a cardi around my neck, which i received 2 years for Christmas from my friends Marta and Joanna. I do it very often. If i don't have a matching scarf i just use a pullover. there are no rules. A pullover can be a scarf. xx






Rekawiczki/gloves Peacocks

7 comments:

  1. stylowo !,ale palec wygląda zupełnie jak fak :) hehe
    Po tych rajstopach sądze,że w Manchesterze nie jest specjalnie zimno.Mam racje ?
    pozdrawiam
    Pat

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Dla mnie zimno!:) czapeczka szaliczek musi byc.

    ReplyDelete
  4. rękawiczki i buty genialne. szkoda, że w PL sklepy mają tak ciężko zrobić prawdziwą wyprzedaż na 50 u więcej procent.

    ReplyDelete
  5. gilda@... moze tak mnie laskawie zaprosisz na swojego bloga?:)

    ReplyDelete
  6. ale na nim obecnie nic się dzieje :( nie udana próba szafiarskiego tworu. jak się w końcu za niego wezmę to nie omieszkam zaprosić :) obecnie wędruje po blogach i zbieram inspiracje.

    ReplyDelete