3 Jan 2010

lampart/ leo

Czesc! Obecnie bardzo modny jest "lampart" . Szczerze mowiac nie jestem wielkim fanem animalicznych motywow ale niestety(stety)jestem niewolnikiem mody (jak to mama moja mowila) i musze miec kilka rzeczy w mojej garderobie. Przy okazji pozdrawiam kolezanke Monike K. siostre Marty, ktora wyprzedzala mode w czasie noszac panterke juz w latach 90tych- z bialymi kozaczkami sie rozumie. Dodatkowo dodalam kilka fajnych fotek z neta.Ta chuste ma juz tyle osob , lacznie z nasza Doda, szok, ale jakbym miala kase to tez bym kupila.






3 comments:

  1. Lampart jest fajny,przełamuje prosty ciuch:)

    ReplyDelete
  2. chusta, którą masz na sobie jest boska. sama szukam takiej ale w fiolecie, a co do tradycyjnych cętków to mówię im tak ale jako dodateki do stroju np. na pasku czy chuście. całej takiej bluzy bym raczej nie założyła.

    ReplyDelete
  3. U nie w szafie mało zwierzyńca, ale taką chustą jak Twoja nie pogardziłabym ;-) Moje pareo wygląda identycznie jak sławna chusta i czasem je właśnie tak noszę :-)

    ReplyDelete