19 Jan 2010

Living room party and sequins

Dear ladies.
W ubieglym tygodniu bawilam sie ze znajomymi w clubie livingroom w manchestrze. mialam na sobie bardzo efektowna czarna sukienke z cekinow. To jest moja pierwsza i pewnie ostatnia zbobycz z cekinow- bo generalnie mi sie od nich w oczach mieni, w glowie kreci i tyle tego juz jest ze znudzilo mi sie patrzac na innych.

Dear ladies,
Last week I was partying in the living room in Manchester. I was wearing a very pretty sequin dress. This is my first and most probably last sequin item because the sparkle makes me dizzy and there are so many clothes out there- i am actually bored looking at others.:)


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

9 comments:

  1. Fajne te ciekiny, tylko szkoda, że reszta stroju taka skąpa.

    ReplyDelete
  2. heh ja myślę dokładnie to samo jeśli chodzi o cekiny ;) efektowna, ale wiem, że bardzo niepraktyczna. Ładnie wyglądasz.

    ReplyDelete
  3. Slicznie ci w tej sukience, moze dalabym tylko troche wiecej dodatkow zeby ja czyms urozmaicic, a ogolnie wygladasz naprawde pieknie i promiennie. Tak trzymac :)

    ReplyDelete
  4. ...sam sex !!!
    swietnie wygladasz w takiej malej czarnej.
    Pozdrawiam

    ***madamepadam

    ReplyDelete
  5. Elegancko !Podoba mi się.
    dear ladies and gentelmen powinno być.:):)
    Mężczyżni tez ogladają blog-ja jestem tego przykładem :D
    pozdrawiam
    -Pat-

    ReplyDelete
  6. cekiny są ok, ale tylko w wersji codziennej;)- wieczorna wersja jest przewidywalna

    ReplyDelete
  7. no to pozdrawiam wszystkich panow:)))
    a co do mojej prostoty stroju. generalnie jak sama ogladam moje posty to przyznam ze uwazam ze sprawdza sie stare powiedzenie "ze mniej jest wiecej".

    ReplyDelete
  8. nie umiesz dobierac kolorow, wygladasz coraz gorzej i coraz grubiej.. karola, co sie z toba stalo? mniej zryj

    ReplyDelete