19 Feb 2010

Greeeeeeeeeennnnnn

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

legins jewellery, primark, dress topshop, restaurant- the slug and lettuce,

Witam

cos mi sie wydaje ze zielony bedzie wielki w najblizszym czasie- ja sobie pomalowalam paznokcie na zielono i wygrzebalam stara chuste ktora mi mama kupila w egipcie. mam tak dosc zimowych szarosci. dzis ide na urodziny- moze uda mi sie zrobic pare fajnych zdjec bo restauracja w ktorej bedzie kolacja urodzinowa ma poprostu piekny wystroj. caluje.

Hi.

I think green is coming BIG in spring- i painted my nail green and digged out an old scarf from egipt. I am sick of al the greys of the winter. I am going to an birthday today- the wenue is so gorgeous, i hope i manage to take a few pics- kisses babes.

4 comments:

  1. slicznie ci w tym zielonym, to twoj kolor :)

    ReplyDelete
  2. like the lace!
    xx

    http://moffel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. super wyglądasz w tym zielonym.

    -Pat-

    ReplyDelete