6 May 2010

back to the past

hey,
chyba wracam do korzeni. jestem ta Karolina jaka byłam kiedyś sexy i pewna siebie. postanowiłam nosić częściej obcasy i nosić mocny makijaż. bardzo natchnął mnie pewien fotograf którego poznałam przez internet.
mam na sobie glamurowo sportowe spodnie@:) ktore maja swoje piec minut w tym sezonie. w nastepnym mozecie je nosic po domu jako zwykly dress. kupilam je na jakims markecie w londynie. w polaczeniu z moja kamizelka futrzana wygladaja wystrzalaowo. kto mowi ze stylow nie mozna mieszac;)
xoxo

hello,
I think i return to the way i used to be -karolina: sexy and confident. i decided to wear stronger makeup and high heels. a photographer i met online influenced me very much.
I am wearing some glam sports trousers which are really huge this season . I got those grey ones from a market in london. I think on liverpoolstreet. I am wearing them with really high heel boots and a fury waistcoat. well who says u cant mix sporty with glam.
xoxo.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

5 comments:

  1. jestem zachwycona kolorem włosów! torebka super:)

    ReplyDelete
  2. pięknie i sexownie,
    pozdrawiam
    -Pat-

    ReplyDelete
  3. Beautiful, I love the chic/casual outfit

    ReplyDelete
  4. super. bardzo mi się podoba. gdyby jeszcze paznokcie na jakis zabójczy kolor pomalować, to w ogóle bomba

    ReplyDelete