11 May 2010

black and white

hello,

I very proud of this post....like u can see i change the look of my blog a bit i also try to make the pics better. i feel really well i had a nice walk and chat with mr T. although i had to take off my shoes at the end cause my feet were in pain.hehe.
i am wearing a topshop dress from last summer, animalprint tights and aldo (kinda) gladiator shoes.

hello ,
jestem bardzo dumna z tego posta. jak widzicie zmienilam troche wyglad bloga. juhu idzie ku dobremu. :))) jestem bardzo szczesliwa. bylam na spacerku z panem t i tak powstala ta sesja.
mam na sobie sukienke z topshop, buty aldo i rajstopy w panterke. caluje i komentujcie dziewczyny:))

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

9 comments:

  1. Ladnie sie zrobilo na Twoim blogu bardzo przyjemna zmiana:) i Ty swietnie wygladasz:)

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia, wszystko idealnie zaplanowane, fajny rock'n rollowy zestaw. Podoba mi się połączenie panterki z mocnymi butami! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. boskie rajstopy! a buty jak marzenie! cały zestaw brawo!:D

    ReplyDelete
  4. Ale się wzięłaś za swojego bloga! Super :-D Mi to się marzy zobaczyć Cię jeszcze kiedyś w wersji blond- dla mnie zdecydowanie najlepszy kolor dla Ciebie. Buziaki :*

    ReplyDelete
  5. extra,fajne logo u góry.:)
    -Pat-

    ReplyDelete