3 Jun 2010

Castlefield

Hey babes,
Castlefield in Manchster is amazing. Weather is amazing, sunny sunny, happy.

Hey kochany,
Castlefield w Manchesterze jest piekny, Pogoba wspaniala, slonecznie, slonecznie, bajecznie.

dress pepe jeans, shoes primark, necklace jane norman;

Pics by Mandy Eisen


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

9 comments:

  1. kurcze ależ Ty śliczna jesteś
    i super wyglądasz, bardzo podobają mi się sandały!:)

    ReplyDelete
  2. znowu fajne buty no:D zaczynam zazdrosna być!:D

    ReplyDelete
  3. e tam sliczna! :D zwlaszcza z tym siniakiem na udzie. Generalnie duzo blyszczyka, podklad, tusz, i Mandy robi fajne zdjecia. :) a sandalki ladne, dziekuje. xxx

    ReplyDelete
  4. sukienka mnie powalila, wygladasz tak pieknie i dziewczeco, no i te butki. REWELACJA !

    ReplyDelete
  5. kamus ze nie odpisuje na komentarze nie oznacza ze olewam... mam zapierdol.kocham

    ReplyDelete
  6. Fajna z Ciebie dziewczyna.:D
    A Twój blog podoba mi się mimo iż jestem facetem. :P

    ReplyDelete
  7. sandałki pierwsza klasa :)

    ReplyDelete
  8. I've been to Primark many times, never seen those sandals though :( Pretty :*

    ReplyDelete
  9. ktoś ci kiedys mówił,że jesteś mega ciacho>? XD
    Jak nie,to uslyszalas to ode mnie właśnie.:D

    -Pat-

    ReplyDelete