1 Jul 2010

nowa chusta , torebka i sandaly:)

nowa chusta , torebka i sandaly:)
czesc
jak widzicie jestem wileka fanka chust. chyba zarazila mnie moja mama. miala ich dziesiatki- tak samo ja. bardzo mi sie podobaja na kims korale i kolczyki- ale sama bardzo zle sie w nich czuje. jak choinka czy cos- porostu mi nie pasuja... nie leza. bardzo podobaja mi sie ciekawe zestawy np Lumpexoholiczki, ale sama stawiam bardziej na prostote w stroju i najlepiej sie w tym czuje. nie sledze slepo mody, tylko juz od lat mam praktycznie taki sam styl(czasem probuje czegos nowego- z marnym sukcesem,hehe) Kupuje glownie klasyczne rzeczy dobrej jakosci i uzupelniam je modnymi dodatki- jak wlasnie chusty buty czy torebki:)))
mam sukienki ktore np kupilam w 1997 w USA. caluje

Like u see i love scarfs. my mom used to love them too. i guess she influenced me. she had hundreds of them.
i like earrings bracelts and necklaces, but... on someone else. I don't feel well in them. like a christmas tree or something. They just don't suit me;
i really like the interesting fun outfits of lumpexoholowiczka, but i prefer to keep it simple and i feel great in it. I don't follow fashion blindly - i have the same style since forever. ( i try something new sometimes but it usually end up looking awful :)) I buy classy, good quality clothes and complete them with trendy accessories.
I even have clothes from the USa bought in 1997. Kisses

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicw

9 comments:

  1. great leggings and scarf!

    -Siliva

    Kisses from Atlanta~

    ReplyDelete
  2. I love the purse and the tights, that's a shame you don't say where you found your clothes :)
    Same for me, I always wears scarfs, even in summer, I feel like there's somthing missing in my outfit if I don't ^^
    Thanx for visiting my blog !

    xxx

    http://leslooksdecoralie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. jejku, ale prześlicznie wygladasz. jak ja uwielbiam takie buty. ;D

    aaa wyprzedaze za granica to juz pobijaja wszsytko na glowe.;p

    ReplyDelete
  4. ja też uwielbiam chysty ale takiej cudnej jak Twoja to jeszcze nie mam :(

    ReplyDelete
  5. ostatnie zdjęcie jest TAAKIE pozytywne ;D
    + chysta fajna

    ReplyDelete
  6. Manchester is nice, I'll be there in september for gorillaz concert in men arena. and i absolutely love your bag!

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam Cie Karolinko... Ps. gdzie mógłbym obejrzeć Twoje piękne fotki z Ibizy?
    Pozdrowienia z Gdyni.

    ReplyDelete