19 Jul 2010

sex, love, sex, love, sex, love???????

Hello,

Is there anyone i can trust?
I was dissapointed by people so many times that its really hard to trust someone. Always when i meet someone nice, i always suspect that something is wrong. Above all are the ones that are really overwhelmingly nice- those rise my biggest suspision.
I just met the sweetest person i i think he might be up to something evil.
Reflexions..

Czy komus mozna zaufac?
tyle razy sie juz zawiadodlam na ludziach w zyciu ze jak natrafiam na kogos fajnego automatycznie uwazam ze musi byc cos nie tak. Przede wszystkim te przesadnie mili wzbudzaja we mnie najwieksze podejrzenie. Wlasnie poznalam kogos kto jest bardzo mily i automatycznie mysle ze cos knuje. takie tam refleksje.


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics by Mandy

shirt- Zara
thights-primark
shoes office

8 comments:

  1. WOW Bardzo sexy wyglądasz!!! Super rajtki i buty!!! No i świetna jest ta ostatnia fota!!! A o co chodzi z tym zaufaniem? Ja mogę tylko powiedziedz, że możesz mi ufać w tym że czytam każdy twój post jako twój followers :) POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  2. oh gosiu taka kochana jestes. ;) slicznie dziekuje. Sandraulka Tobie wielkie dzieki za kazdy komentarz.

    ReplyDelete
  3. Sexy!!! swietne buty i super nogi:-)
    Komus pewnie mozna zaufac, ale komu???
    Sciskam
    Basia

    ReplyDelete
  4. Również tak mam, że przy każdej nowo poznanej osobie, która wydaje się być zbyt miła...zaczynam szukać dziury w całym... :/
    Świetna koszula.

    ReplyDelete
  5. jak zwykle cudownie ;d
    -Pat-

    ReplyDelete
  6. całość wygląda bardzo ciekawie ;) a ludzie to tylko ludzie, nie wymagaj od nich zbyt wiele. Ja byłam w takiej samej sytuacji, w końcu trzeba się nauczyć twardej selekcji ludzi, którymi sie otaczasz. Wiem, ze strasznie to brzmi, ale u mnie działa.

    ReplyDelete
  7. manchester ladne miasto...

    ReplyDelete