18 Aug 2010

Hello sun.

HellO babes.
like some of u may know there was an article about me on a polish webpage.
I have mixed feelings about it. I never wrote the blog to become popular again. I just write it for fun. But if some of u like it:). thats good i guess.
today i wore a simple black tshirt with sequins and very old zara jeans.
I believe that less is more.
I will have more time tomorrow to answer all questions. xoxo

Na pewno wielu z Was zauwazylo ze ukazal sie artykul o mnie w internecie- podali linka do bloga. co nie koniecznie mnie cieszy. nie pisze bloga aby zdobyc popularnosc.- jest to moje male hobby. ale jesli naprawde jest chociaz 1 osoba ktorej sie podoba moj blog to super.
mam na sobie koszulke z cekinami i stare jeansy z zary. mniej to wiecej:)
w weekend odpowiem na wszystkie pytania.
xoxo

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics by bogoosha

necklace- river island
jeans zara
tshirt mango

18 comments:

  1. Musimy sie spotkac na ta kawe( wszystkie szafiarki ) mam nadzieje ze uda nam sie niebawem jakos dogadac:)

    ReplyDelete
  2. no musimy!
    ja zgubilam telefon bo bym juz dawno zadzwonila do Ciebie. xxx

    ReplyDelete
  3. Trafiłam na Twojego bloga właśnie z gazety i mnie bardzo miło zaskoczył, bo w sumie jakiś czas temu media karmiły nas Twoją osobą w nienajlepszym świetle, co z pewnością odczułaś. Nie licząc gazetowych komci(kto by je traktował poważnie) myślę,że większość ludzi (którzy jeszcze pamiętają kim jesteś, zapewne jest ich niewielu) uważa Twoje zestawy ciuchów za bardzo fajne.

    Pozdrawiam

    lav

    ReplyDelete
  4. dziekuje Lav! media potrafia przedstawic kazdego w krzywym zwierciadle. Bylo to dla mnie bardzo nieprzyjemne bo jestem wrazliwa osoba. smieszmy mnie ze jeszcze po 9 latach ludzie maja ochote mnie obrazac. pozdrawiam i do uslyszenia,

    ReplyDelete
  5. Kobieto! Ale się zmieniłaś:)
    Świetnie wyglądasz i świetnie się ubierasz...
    Pozdrawiam!
    ps. byłaś moją ulubienicą w bb!

    ReplyDelete
  6. Gdyby nie artykuł ja też nie trafiłabym na bloga, a stał się on dla mnie inspiracją... Przejrzałam go kilka razy, oraz inne blogi które obserwujesz i nabrałam chęci, aby stworzyć własnego. Fajnie mieć jednocześnie dystans do siebie i pasje - czego Ci gratuluję.

    ReplyDelete
  7. Bardzo fajne stylizacje :) Każda /no prawie każda;)/ dziewczyna może się tak ubierać, jesteś super inspiracją choć życzę więcej odwagi przy kolejnych pomysłach :)
    Jeśli chodzi o bb też strasznie cię lubiłam choć nie była to czysta sympatia tylko z nutką takiego politowania, a co tam każdy z nas był małolatem :D

    ReplyDelete
  8. no prosze...a jednak gazeta.pl czasami do czegos pozytecznego sie przydaje.

    podczas bb bardzo mi sie podobalas(pomimo nieprzychylnych opinii w necie, ale jako wtedy 19-latek doskonale to rozumialem twoje zachowanie, bo przeciez mlodosc rzadzi sie swoimi prawami). chociaz od dluzszego czasu o tobie nie slyszalem, to musze przyznac, ze 10 lat pozniej wygladasz jeszcze bardziej sexownie i pociagajaco...

    swietnie sie prezentujesz w angielskim sloncu i pewnie bede tu wpadal czesciej zeby sobie na ciebie zerknac od czasu do czasu:).

    pozdrawiam z wyspy obok.

    ReplyDelete
  9. hej
    Kiedys widzialam pusta lalke a teraz widze kobiete z pasja, zreszta bardzo fajna i ladna- a to ciagle ta sama osoba.Gratuluje Karolinko!!!zyczac duzo radosci.

    ReplyDelete
  10. Hej. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, bo są normalne, a nie przesadzone i przede wszystkim na własną kieszeń. Gdy patrzę na Twoje zdjęcia z Wysp, to mam sentyment, bo byłam tam dwa razy i szalenie mi się podobało. To jest inny świat, który ja pokochałam i zazdroszczę Ci go na codzień. Pozdrawiam.

    Asia

    ReplyDelete
  11. Piękne kreacje! :) Robisz niektóre elementy w swoichstrojach? Np. naszyjniki, wisiorki czy te cekinki przy bluzeczce? Świetny blog :)

    Ps. Zapuść włoski, lepiej jest Ci w dłuższych, bardziej dziewczęco (oczywiście nie twierdze, że teraz nie bo też)
    Pozdrawiam serdecznie, Kaśka S.

    ReplyDelete
  12. Mysle, ze tych osob, ktorym bardzo podoba sie Twoj blog jest zdecydowanie wiecej :) Sama weszlam tu z gazety z czystej ciekawosci, chociaz ciuchami interesuje sie srednio. Przy niektorych zdjeciach szczeka opadla mi z zachwytu, takie sa urzekajace. No i milo na piekna dziewczyne popatrzec. Pozdrawiam, wszystkiego dobrego :)

    Ania

    ReplyDelete
  13. Swietne stylizacje. Znalazlam sie tu dzieki linkowi w GW i na pewno bede czesciej zagladac. Tak trzymac!

    ReplyDelete
  14. Hi K.
    To be honest I also did not have a really positive opinion about you (spoiled girl), but now I observe how you have grown up...your photos are really inspiring, especially in my chosen and adored City. Maybe I will meet you there one day while I’m shopping...

    PS. Maybe this is not the most appropriate place, but words of sympathy to you because of Your Mum...

    All the best...
    A.

    ReplyDelete
  15. Hej. Tez trafilam tu przez plotka i jestem bardzo zadowolona, ze Cie odnalazlam. Ubierasz sie tak, jak lubie, widze sie ogarnelas i dobrze sobie radzisz za granica. pozdrawiam Cie serdecznie, bede tu wpadac czesciej.
    mimbi
    p.s. Jakiej firmy masz buty?

    ReplyDelete
  16. Hmm fajny ten Twój blog :P będę tu wpadać częściej :) pozdrawiam Kasia

    ReplyDelete
  17. Również trafiłam na Twojego bloga ze strony gazety. I również jestem pozytywnie zaskoczona. Świetnie wyglądasz, świetnie się ubierasz. Tak trzymaj!
    Pozdrowienia z Olsztyna! :)


    naprawde.pinger.pl

    ReplyDelete
  18. Adore the top! And congratulations on the article. It's nice to be recognized for your hobby, right? :)

    XXo,
    Neekoh

    ReplyDelete