13 Aug 2010

podkolanowki twitter and so on...:)

hey, jutro cos dopisze/bogoosha
no jestem...
Dzis mi moj ex piotrus R powiedzial ze mam zajebisty gust. dzieks mlody- bede sie usmiechala caly dzien. kupilam te fajne podkolanowki i ku memu zaskoczeniu okazalo sie ze to 2 pary w jednej paczce- , hehe- mala rzecz a cieszy. na zdjeciach jestem ponownie w tych samych butach- przyznam numer 1 zakup w 2010. mam buty w szafie z metka- nigdy nie noszone, a w tych zmienialam fleki u szewca bo nosze je nonstop. ale juz znalazlam fajne w new look:)... watch this space


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics by the beautiful and talented mandy.xxx
shoes-office
dress(maternity on sales) haha,
stockings- primark
cardi- london

18 comments:

  1. fajny sweter!! o podkolanowkach nie wspomne..
    buziole
    B.

    ReplyDelete
  2. Jestes sliczna i wygladasz tak mlodziutko.

    ReplyDelete
  3. Super zestawik !! Ale naj to sa twoje buty jak sama piszesz super zakup, uwielbiam buty z office!!!POZDRAWIAM

    ReplyDelete
  4. czesc kochana, otwieram dzis rano plotka i kogo widze ??? Ciebie oczwiscie, fiu fiu
    http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,8256044,Pamietacie_Karoline_z__Big_Brothera__.html

    ReplyDelete
  5. Plotek robi reklame ;)

    ReplyDelete
  6. Hej, a co się stało z Grześkiem z którym byłaś?
    Dzisiaj ukazał się artykuł, który na pewno da Ci wiele wejść na bloga:
    http://www.plotek.pl/plotek/1,78649,8256044,Pamietacie_Karoline_z__Big_Brothera__.html
    Pozdrawiam i zgadzam się z Twoim ex - masz dobry gust :))

    ReplyDelete
  7. Hej,
    wlasnie dzis trafilam na Twojego bloga.
    Bardzo mi sie podoba i mysle,ze bede do Ciebie zagladala czesto:))))

    Sylwia

    ReplyDelete
  8. Hej!
    Ogladajac bloga zwróciłam uwagę na meble w twoim mieszkaniu (bialy materialowy fotel i kanapa w jasnym drewnie) Czy moglabys mi powiedziec gdzie zostaly kupione? Sa przepiekne:)

    ReplyDelete
  9. podkolanówki naprawdę extra! :)

    ReplyDelete
  10. Witaj!
    Zakochałam się w butach!!! Są przecudne, jak mogę je zdobyć?
    Ps. Stylizacja idealna!

    ReplyDelete
  11. Wygladasz booooooooooooooooosko

    ReplyDelete
  12. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja. Szczególnie podkolanówki do sandałków na obcasie :)

    Pozdrawiam
    http://just-in-vogue.blogspot.com/2010/08/jesienno-zimowa-kolekcja-20102011-marki.html

    ReplyDelete
  13. @Moaaart nie wiem czy sa jeszcze w sklepach kupilam je w zime. ale zajerze do sklepu bo mam po drodze. one sa firmy office.x

    ReplyDelete
  14. Byłoby super :)
    W takim razie czekam na wieści :)))
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  15. Dokladnie nie wiem co U Grzeska. Wiem ze zyje w Brazylii i ma zone... moze sie cos ukaze o nim na plotku. :)

    ReplyDelete
  16. Podkolanowki sa boskie! Sama nosze rowniez szare i dzieki nim spowrotem sie czuje jak mala slodka dziewczynka ;)

    ReplyDelete