2 Sep 2010

fred perry in da house

hello

I got a late christmas present- really cute Fred Perry pumps. they are grey and sooo lovely and go with almost everything. thank you darling.xxx
i was thinking about red jeans the other day- how cool red jeans could look with various stuff. so I googled red jeans but i didn't find anything interesting...but!today i saw a pair in Zara. need to check them out over the weekend.
love

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics bogoosha

dress Zara
shoes Frad Perry
scarf Zara

10 comments:

  1. Mam takie butki :)Będą Ci służyć długo bo są porządne :)

    ReplyDelete
  2. Tak się zastanawiałam i doszłam do wniosku, że jakieś fajne buty na obcasie pasowałyby świetnie! A najbardziej to podoba mi się czapka, choć nie wiem czy podoba mi się czapka, czy Ty w niej :) A notki piszesz po angielsku dlatego, że pojawił się o Tobie artykuł w internecie, czy tak wyszło? Pozdrawiam
    Asia

    ReplyDelete
  3. jestes wkrecona - zajrzyj do mnie,to sie wyjasni ;)

    ReplyDelete
  4. podoba mi się ten zestaw :)

    pozdrawiam,
    Paula

    ReplyDelete
  5. mam ogromną słabosc do szarości! tak bardzo urban :)

    werka/eliwer

    ReplyDelete
  6. This look ROCKS! The dress fits you so perfectly and the hat is a cute addition :)

    XXo,
    Neekoh

    ReplyDelete
  7. Kamciatek@
    kochana Co ja ma zrobic? tylko napisac 10 rzeczy jakie lubie? i to wszystko?
    xxxx

    ReplyDelete
  8. widzę, że ktoś podobnie jak ja lubi szarość;)

    ReplyDelete
  9. Asiu pisze notki po angielki bo jestem leniwa. ale z czasem przetlumacze. :)

    ReplyDelete
  10. Nie przeszkadza mi, że są po angielsku. Bardziej byłam ciekawa co Tobą kieruje. Pozdrawiam Cię :)

    Asia

    ReplyDelete