12 Sep 2010

it's fall

hello,
Droga Asiu, posty pisalam ostatnio po angielsku bo mieszkam w Anglii i chcialam aby pare osob (nie polskojezycznych) przeczytalo to co pisze na blogu. a to ze nie przetlumaczylam tego na polski to dlatego ze jestem wielkim leniem i mi sie nie chcialo. zrobie to z czasem. Blog to moje male hobby a nie praca , ktora mnie zmusza do wstawania rano i terminowego wykonywania obowiazkow:)
podejrzewam, ze i tak 95% z Was mowi po angielsku.
A co do skarpet. dla mnnie ta cala skarpetkowa moda jest super. dzieki niej mozna nosic buty z otwartym noskiem zima.:))). i nadawac im inny wyglad kazdego dnia nakladajac skarpetki w roznych kolorach i roznych wzorach.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics by bogosha:)

jeansy pepe jeans
koszulka river island
buty riverisland

10 comments:

  1. Spodnie bardzo fajne, ale nie podoba mi się połączenie tych butów i skarpet. Jakoś mi to nie leży. Może to dlatego, że buty zupełnie nie są w moim stylu. Ale dzinsy sup! ;)

    Asia

    ReplyDelete
  2. swietna jesienna sesja, bomba zestaw :)

    ReplyDelete
  3. mnie sie podoba, moze ja bym dala inny kolor skarpet: czarne, albo czarno biale, albo czarno czerwone, pasy oczywiscie( wpoprzek,a nie wzduz). Ogolnie bardzo fajny zestaw.
    Buziole
    Basia

    ReplyDelete
  4. podoba mi sie calosc ,ale bez skarpetek, moze jak podwiniesz spodnie to bedzie fajnie wygladalo :)

    ReplyDelete
  5. Karolino, zupełnie nie chodziło mi o jakieś tłumaczenia z Twojej strony. Byłam po prostu ciekawa czy to lenistwo jak sama mówisz ;), czy po prostu tak wolisz, po ukazaniu się artykułu o Tobie. Notki w języku angielskim zupełnie mi nie przeszkadzają. Nie chciałam zrobić 'szumu', wyszło niechcący.
    Co do skarpetek być może masz rację. Ja osobiście nie jestem fanką butów z odkrytym palcem, gdy cała reszta jest zabudowana. Nie przemawiają do mnie. Ale pozdrawiam Cię serdecznie.

    Asia

    ReplyDelete
  6. Też zakochałam się w skarpetkowym trendzie :)))

    ReplyDelete
  7. Mnie sie podoba i chyba z lenistwa nie szukam wiecej blogów, zeby cokolwiek podejrzec. Styl mi sie podoba i skarpety zakupie obowiazkowo ale do legginsow :) dodatkowo zakupilam EMU tak to sie chyba nazywa - rodzinka mnie wysmiewa, ze wygladam jak z targowiska Ruska baba :)

    No coz, waskie jeany plus emu i dlugi sweter mnie sie podoba :)

    ReplyDelete