24 Oct 2010

choices..

hello

kolezanka zapytala mnie czy ma wybrac starszego nudnego faceta gotowego na zwiazek czy mlodszego szalonego malolata z ktorym swietnie sie bawi.
Nie wiem czy powinna sie kierowac sercem czy rozumem? przeciez i tak nie ma gwarancji na tego typu sprawy?
Poznalam pierwszego chlopaka w wieku 14 lat i bylam z nim 3 lata. Zerwalismy poniewaz byl bardzo zazdrosny... teraz chcialabym zeby ktos byl o mnie troche zazdrosny. kolejny chlopak malo sie odzywal i byl malo spotaniczny(bardzo mnie kochal), wiec poznalam wygadanego, towarzyskiego , ktory mnie zdradzal.... kolejny(chyba najfajniejszy) kupil mi 85 roz w 85 dzien znajomosci, ale znow tak zazdrosny i nieobliczalny,ze tez zerwalismy.... cos tam cos tam milion facetow romansow pozniej pojawil sie "mlody". kompletnie mial mnie gdzies, wciaz mamy kontakt.:)
nie ma tej doskonalej polowki. nalezy isc na kompromisy, doceniac to co sie ma i wiedziec co jest najwazniejsze dla siebie samego.

my friend asked me if he should go for an older guy ready for relationship or a young bloke she is having fun with. i don't know if she should follow her heard or mind?
I was 14 when i had my 1st bf and we were together 4 3 years . he was so jealous it ruined it. the next one was not very chatty so i swapped him for a chatty one that was cheating on me. the next one was a bloke that gave me 85 roses on the 85 day we were together. he was so possesive...over. 1 million dates later there was "mlody" he did not care at all. i loved him so much. we are still in touch. i think there is no perfect match out there .couples need to compromise a lot, appreciate what they have and know whats best for them self.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics tripod

cardi- primark
jeans hilfiger(hole me myself and i)
vest- zara
shoes new look

9 comments:

  1. jak to sie stalo, że Cie zagubiłam? :P zajebiście wyglądasz!

    ReplyDelete
  2. Powiem Ci, że cała stylizacja bardzo mi się podoba. Wszystko jest dobrane ze smakiem, pasuje do siebie. Ubrania nie są przebajerzone, fajne botki. Dużego plusa dostajesz ode mnie :)

    Asia

    ReplyDelete
  3. Absolutnie perfekcyjnie wygladasz. Moglabym sie ubrac tak samo, bardzo mi sie podoba.
    buziole
    Basia

    ReplyDelete
  4. swiete slowa, a wygladasz uroczo, jak zawsze :)

    ReplyDelete
  5. super vest, Karola !!! no i red to musi byc twoj kolor, bo powala !!!!
    and i'd go for the older guy in a heartbeat. boys play too much... i do not date anything under 30 anymore.
    xoxoxoxoxo,

    aga lala :)

    ReplyDelete
  6. Masz rację, trzeba doceniać to co się ma. Ja mam szczęście, że spotkałam swoją drugą połówkę. Każdy znajdzie swój złoty środek, a to jest chyba najważniejsze.

    Asia

    ReplyDelete
  7. niestety tak jest - całe życie trzeba szukać kompromisów...wkońcu nikt nie jest idealny

    dawno tu nie zaglądałam - wyglądasz świetnie
    pozdrawiam

    ***madamepadam

    ReplyDelete
  8. niestety tak jest - całe życie trzeba szukać kompromisów...wkońcu nikt nie jest idealny

    dawno tu nie zaglądałam - wyglądasz świetnie
    pozdrawiam

    ***madamepadam

    ReplyDelete
  9. Zgadzam się z poprzedniczkami. Zestaw jest świetny. Sama bym się tak ubrała!
    Co do wpisu... Zgadam sie z Tobą, nie ma recepty. Chyba trzeba iść za sercem. Ja jutro mam 8 rocznicę ślubu, a wyszłam za mąż mając 19 lat z wielkiej miłości, a nie z "przymusu". Jestem bardzo szczęśliwa :)

    ReplyDelete