28 Oct 2010

opportunities knock knock

hello again,

I realized that opportunities knock on my door all the time. I am not only talking- cloth sales:) I am a lucky person- i just do not catch the chance when one comes along or do not make the most of it.
I got some amazing offers (this week) from people surrounding me. it all comes together ...like a chain . If i catch on, it can be a small step to fulfill my dreams.
i made a good friend at work. he tells me to be positive 5 times a day. for some crzy reason it works :D
i took the bus to get those shoes (first bus ride in month), I really like them
I am thinking to buy a camel coat.. tomorrow is payday, so i will go shopping for bargains.:)x

stwierdzilam ze dobre okazje caly czas pukaja do moich dzwi. I nie mowie tu wylacznie o wyprzedazach, haha. Jestem w czepku urodzona, tyle ze nie korzystam pozytywnych sposobnosci na mojej drodze zycia. Pare osob zaoferowalo mi pomoc w paru sprawach ostatnio... wszystko sie zebralo w jedna kupke, ktora moge polaczyc i zrealizowac niektore marzenia.
mam fajnego nowego kolege w pracy, 5 razy dziennie mi mowi abym myslala pozytywnie
z jakiegos powodu to dziala:D
Kupilam te buty wczoraj i chce kupic Camelowy plaszcz czy kurtke w ten weekend.
caluje x

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics tripod

shoes matalan
dress shirt- hilfiger
belts riverisland

7 comments:

  1. czadowe butki,do tego w moim ulubionym kolorze - też chce!
    jaka cena?

    ***madamepadam

    ReplyDelete
  2. @madamepadam

    napisz do mnie na adres babybogoo@gmail.com jesli chcesz ...

    ReplyDelete
  3. swietny obuw! tez bym chciala

    ReplyDelete
  4. Lubię buty na takich koturnach.

    Ps. Widzę, że ciepło u Was :)
    Asia

    ReplyDelete
  5. No co mogę napisać... Znów zajebiście ;)
    Każda Twoja odsłona jest inna. Za każdym razem mnie zaskakujesz!

    ReplyDelete
  6. Hi Karolina! I just love this shoes, I've seen them somewhere before and they cought my attention :) But seeing them on you just made me go WOW. I've seen camel coats/jackets in New Look shops, I may get one as well <3

    ReplyDelete
  7. The shoes are great, very Chloe-ish!

    ReplyDelete