10 Oct 2010

pieces that never go out od style...

hi,
i had a really nice saturday yesterday. i went to castlefield for a walk and had starbucks coffee. the weather was really nice and i was in great company.:)
i am wearing a pink promod coat bought years ago. love it. xxx I bought the little purse with it. i think it will never go out of style. i love eternal pieces like that.:)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

coat and purse- promod
shoes riverisland
wills polo- fred perry

5 comments:

  1. Bardzo podobają mi się balerinki i czarne podkolanówki. Super! Karol btw, nogi rewelacja :)

    ReplyDelete
  2. slicznie Ci w rozowym, Karola !!!
    i Will tez sie ladnie nosi ;D

    -aga lala

    ReplyDelete
  3. Nie wiem jak dodać Twój blog do obserwowanych ? :/ W innych jest guzik obserwuj, lub follow, a u Ciebie jest przez bloglovin i mi odrzuca mojego meila, pisząc, że jest juz zajęty &^%^$##@$^& :/

    Ps. Podoba mi się od pasa w dół. Skarpetki i buty w połączeniu ze spódnicą - cudnie! Płaszcz i torebka jakoś nie bardzo ... :)

    ReplyDelete
  4. Hello.
    Ja jestem z Olsztyna, jak Ty kiedyś, czy jak będziesz tu to chciałabyś wypić dobrą kawę i pogadac o modzie? Kiedyś mieszkałam rok w UK i podobała mi się tam różnorodność w ubiorze, inwencja, pomysłowość i twórczość w doborze stroju i że ludzie nie ogladali się na ulicy jak za idiotą jak tu :)
    Buziaki
    Aga

    ReplyDelete
  5. ależ mi się ten zestaw podoba!
    słodki i dziewczęcy:)

    ReplyDelete