6 Oct 2010

spiderman, hulk and the old lady in the blue coat

Hi
I bought that brown coat last christmas and never wore it. I am not really sure if i like it or not. I found it at the bottom of a suitcase and i thought i give it a try.
I read a cool quote yesterday.
If you can not change the circumstances you are in... then change your attitude to them.

hey,
kupilam ta misiakowata brazowa kurtke rok temu i nigdy jej nie nosilam. Sama nie wiem czy ona mi sie podoba czy nie. Znalazlam ja na dnie jednej z walizek jak cos szukalam czegos tam...i stwierdzilam ze ja dzis zaloze.
przeczytalam fajny cytat wczoraj:
Jesli znajdujesz sie w sytulacji ktorej nie mozesz zmienic to... zmien nastawienie do tej sytuacji.
Milego dnia, wieczora czy nocy. xxx

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Pics by Cat

Leggins river island
fury coat peacocks
shoes primark
blag bag topshop
brown bag Zara

9 comments:

  1. cytat swietny, naprawde.
    a kutrka, nie lubie takich miskowatosci, no, ale ja mam pare lat wiecej od Ciebie, moj gust juz oscyluje w strone..panciowatych ciuchow.
    buziole
    Basia

    ReplyDelete
  2. Sorry niechcaco skasowalam pare komentarzy.
    Jakas kamilka stwierdzila ze wygladam jak w ciazy tej kurtce. moze i tak... nie obrazam sie. rzeczywiscie nie jestem do niej przekonana i chyba mnie bardzo pogrubia:)

    ReplyDelete
  3. Przez chwilę pomyślałam, że faktycznie jesteś w ciąży i się nie pochwaliłaś :P Za to bardzo, bardzo podoba mi się torba! :)

    Asia

    ReplyDelete
  4. haha asiu nie jestem w ciazy, za duzo zjadlam i kurtka to podkreslila.:)

    ReplyDelete
  5. Wiesz, jak coś to pisz! Ja zawsze chętnie wysłucham ;) Torebka sup sup sup!

    Asia

    ReplyDelete
  6. A w ogóle to zgadzam się z cytatem! Byłam w sytuacji, której nie mogłam zmienić, miałam poprawkę z filozofii. Cierpiałam bardzo, rzygałam filozoficznie, ale jak zmieniłam podejście to zrobiło się znośnie.

    Asia

    ReplyDelete
  7. Torba jest mega, balerinki są fajne, leginsy i czapka też! Czego nie wymieniłam? ;)
    Pozdrawiam! :)
    MoaaDesignes.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. i love your leopard flats!! and gorgeous bag :)

    ReplyDelete
  9. Kurtka ok, tylko do leginsow powinnas zalozyc dluzsza bluzke czy sweterek, bo tak to ble!

    ReplyDelete