4 Nov 2010

decisions we make...

Niektore decyzje podejmowane sa bardzo spotaniecznie, bez dluzszego namyslu (jak na przyklad moja weekendowa znajomosc, ktora okazala sie pelna porazka::))).
Wiec wyszlam godzine temu po skromne spozywcze zakupy i wrocilam z (za droga) kurtka, do ktorej mam bardzo mieszane uczucia. Kolorystyka przypomina mi moje sliczne mieszkanko w olsztynie, ktore kocham, ale przeciez roze nie sa modne w tym sezonie i gryza sie jesiennym krajobrazem- poza tym jest za duza. naprawde nie wiem czy ja kocham czy nienawidze. Ale czy zawsze wszystko musi byc wyliczone, przemyslane.

Some decisions are made very spontanious, without thinking long...or not at all (like the acquaintance from last weekend that turned out to be a total disaster. )))
I went for a few groccieries about an hour ago and ended up buying this coat. I really have mixed feelings about it.. I reminds me of my cute flat in poland- the same colors- but pink, rose is not in style this season and it does not go at all with the fall scenery. And it's too big too. I do not know- do i love or hate it?...
But not everything needs to be calculated- lets just go with the flow.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics me.

10 comments:

  1. szkoda, że nie ma zdjęcia kurteczki:(

    ReplyDelete
  2. Wydaje mi się, że kurtka jest za duża na Ciebie. Osobiście wolę bardziej dopasowane. Ale za to buty są śliczne i super łączą się z tymi czarnymi rajtuzami. Lubię czarne rajtuzy co kryją mocno!\

    Asia

    ReplyDelete
  3. i say: return and buy few body hugging items for the next blog, Doll !!! :P
    i hope u save the reciept... but anyway, you cannot underestimate the value of retail therapy. i have whole closet full of stuff i bought after the last guy... the only good thing about him... lol

    -aga lala ;P

    ReplyDelete
  4. a mnie sie wydaje,ze taka powinna byc, wlasnie luzna. To super kurtka, bardzo mi sie podoba!!!

    ReplyDelete
  5. Ale Karola wygląda w niej jak w worku. A mogłaby się jednak pochwalić figurą :P

    Asia

    ReplyDelete
  6. słodkie, wygląda jak sweterek:)

    ReplyDelete
  7. Spróbuj coś wykombinować. Jeżeli to jest dość miękki materiał i cienki, to może da się przyszyć na lewej stronie po bokach w talii po kawałku gumy tak, żeby po bokach kurteczka się marszczyła fajnie :) Albo możesz się trochę pobawić i porozpruwać boki i pachy w kurteczce, obciąć kawałek i pozszywać. Jest w tym małe ryzyko straty ślicznej kurteczki. Albo jak Ci nie wyjdzie to daj do krawcowej, może Ci zwęży, bo fason ma bardzo ładny, kolorki też (pasuje do tego jakiś barwny szalik:) ). Wszystko dobrze by było, gdyby nie ten luzik w szerokości i na ramionach. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. mnie sie podoba, podkresla twoja oryginalnosc. A co do znajomosci to pamietaj ze ludzie przychodza i odchodza, po to bys mogla wybrac w tym tlumie kogos, kto bedzie pasowal tobie. Pozdrowionka z Harlow :)

    ReplyDelete
  9. Dziekuje slicznie za bardzo urocze komentarze.
    Kamciatek Ty jak zwykle kochana i urocza i... piekna:) dzikeuje. Bardzo podobal mi sie Przed ostatni komentarz od Anonymous. cos pokombinuje- wezme kurtke do polski- tam mam przyjaciolke ktora jest prawdziwa artystka przerabianie i szycie.

    ReplyDelete