7 Nov 2010

with "the egde" in the bag

yo,
Just a quick post Cause i have a little cool project going on and i am super busy.. it's a secret but i hope i get all it together soon and can share it with you. xxx love you all

siema,
krociotko dzis, bo pracuje nad malym projektem i jestem nim calkowicie pochlonieta:). Mam nadzieje, ze wszystko szybko zorganizuje. Ciesze sie ze udalo mi sie podniesc moje leniwe dupsko i zaczac dzialac..love xxx

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

shoes-roxy
coart- warehhouse
dress- topshop
purse- h&m

14 comments:

  1. Nie podoba mi się, przykro mi. Jakoś za dużo tego wszystkiego, nie wiadomo na co zwrócić uwagę.

    Asia

    Ps. Nie będzie foszka, co?:P

    ReplyDelete
  2. Tak foch! masz zakaz zagladania na mojego bloga :p! :))). Luz Asiu. moze rzeczywisce sie przestroilam... czwicze juz dekoracje swiateczne na sobie;)

    ReplyDelete
  3. Nooo, ćwiczysz na maksa ozdoby świąteczne :P A na bloga i tak będę zaglądać jak będę miała tylko na to ochotę :P

    Asia

    ReplyDelete
  4. cute outfit, love the stripes!

    ReplyDelete
  5. Bardzo mi sie podoba ta kurteczka. Pierwsze zdjecie ma w sobie cos magicznego... :)

    ReplyDelete
  6. Karolinko, już w BB było widać, że masz fajny styl i to wszystko jakoś pasuje do Ciebie, jest takie Twoje. A w stópki nie jest Ci zimno;)? Ale wiem, że w Ang. to zimą klapki noszą, a latem kozaki;) pozdrowionka:)
    justyna

    ReplyDelete
  7. Niby udziwnione, ale takie "Twoje" :) No i bamboszki słodkie! :)

    ReplyDelete
  8. And a scarf from Primark :)

    Ad.

    ReplyDelete
  9. Your coat looks totally amazing!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. co tak mało tych zdjęć?
    w każdym razie granatowa kolorystyka Ci służy:D

    ReplyDelete
  11. @lumpexoholiczka- pasuja do moich niebieskich oczu. Ha

    ReplyDelete
  12. great outfit!
    have i told you that i realy love your comment on my blog! it made me sooo happy! if you want to keep in touch with my blog you can always use blogger, bloglovin, facebook and twitter!

    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Loving the layers, layers, layers!

    XXo,
    Neekoh

    ReplyDelete