7 Nov 2011

changes, changes

Hello peeps,
Not only have i have i changed my hair at the end of the year but I will also be moving to a new house as my flatmate got a job in london and i had to find someone new to live with. at first i was terrified ( i cried)
but I guess changes are good, new experiences , adventures. :D
so I dressed up quite snart today.. haha. I was wearing new black suede office platforms at work but i took them off as they were hurting my legs really bad.
Liv took the pics and we went to Zara....Omg I say it again the fall collection is beautiful.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics Liv

shoes primark
coat warehouse
shirt Gap
tights m&S

10 comments:

  1. Zachwycasz mnie jakoś w tych włosach :)

    Jo

    ReplyDelete
  2. podobasz mi sie w blond wlosach!!!!

    ReplyDelete
  3. zupełnie inna kobieta. ....szkoda tych czarnych włosów jednak:) dużo dobroci w nowym miejscu życzę. i pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. Nooo mi się podobają włoski!

    ReplyDelete
  5. sliczna buzia, niestosowne buty. ciaza?

    ReplyDelete
  6. Ta nowa fryzura, wow, naprawdę ładniej ci w tym kolorze niż ws poprzednim. Pozdrowienia ewa

    ReplyDelete
  7. dziekuje dziewczyny! tez mi sie podobaja wlosy, moze troszke za krotkie i wciaz nie wymarzony kolor ale juz blisko celu. w koncu zejsc z kruczoczarnych nie jest latwo.
    W ciazy nie jestem poprostu mam nadwage. haha. pozdro

    ReplyDelete
  8. Karolina!!!!! Rewelacja:) świetnie wyglądasz w tych włoskach:) Myślałam, że jesteś stworzona do ciemnych ale w tych blond super:) I buzia taka szczuplutka:) Pozdrawiam Joanna

    ReplyDelete
  9. joanna@ dziekuje! to ze bedzie ok wiedzialam skoro urodzilam sie blondynka, haha... potrzebowalam zmiany.. tak jak wtedy po zerwanych zareczynach pofarbowalam sie na czarno;p caluje . dziekuje za komentarz. xxx

    ReplyDelete