29 Feb 2012

new chapter

Thank you very much to the talented and lovely Patrycja Makles and the kick ass photo-shoot we took today. Can't wait for more cooperation;)...

Pieknie dziekuje utalentowanej i przesymaptycznej Patrycji makles za dzisiejsza cudowna sesje. Nie moge sie doczekac dalszej wspolpracy. xx

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics Patrycja

12 comments:

  1. krok do tylu, chociaz trzecie zdjecie piekne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ciasno i banalnie w tej wannie...
      i poprawka - to nie trzecie zdjęcie jest piekne,to modelka na nim zachwyca. ogromny potencjal

      Delete
  2. Wszystkie zdjęcia śliczne! Jak dla mnie najpiękniejsza sesja z wszystkich dotychczas - masz prześliczny uśmiech :))
    mickey

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziekuje. duzy komplement nalezy sie do Patrycji!

      Delete
  3. Super fotki:)

    ReplyDelete
  4. w koncu widac, jaka jestes ladna :) Masz piekne kosci policzkowe. Przy okazji ladny make-up i do twarzy Ci w tej gamie kolorystycznej! Sesja na duzy plus!
    Pozdrawiam, Kasia

    ReplyDelete
  5. Niestety, według mnie sesja zupełnie nie trafiona. Pudło. Po prostu coś mi się nie podoba, nie pasuje do Ciebie. Wolę Cię w wersji elegantszej :)

    Jo

    ReplyDelete
    Replies
    1. skarbie to byl zamysl na styl street style... nie moja moda... dzieki Patrycji bede miala bardziej profesionalne foty. wiec raczka myje raczke;)

      Delete
  6. A wg. mnie właśnie w takim stylu wyglądasz świetnie i bardzo Ci pasuje. I pierwszy raz podobasz mi się w tym blondzie (chociaż z tego co widzę to już przeszłość?) No, ale rozumiem, że to tylko na potrzeby sesji, szkoda:( Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. Piękny makijaż!

    ReplyDelete