16 Feb 2012

spring and Daniel= Perfect

Hi You all...even tho i felt quite sleepy today, the warm spring air made me start cleaning the garden a little bit. I finally wore a thin scarf instead of a thick wool cap:)
Oh i made up with my best friend in the world Daniel. Perfect! I ended the Swindon adventure and cold winter and started the spring with my beautiful talented best friend... more to come;) xx
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

top republic
cardigan deni cler
jeans AX
shoes new look

8 comments:

  1. I love the style of your blog, nice grey jacket! follow u now, would u like to follow each other :) ?
    If u can, visit:
    http://unknownlooks.blogspot.com/
    XXX

    ReplyDelete
  2. Piękne torebki i fajne jeansy. Też mam takie ;)

    Jo

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak Jo!! nie tylko masz takie same jeansy ale nosimy tez ten sam rozmiar czyli- xxs:) ahahahaha

      Delete
  3. Love your T-shirt with stars!
    Check my last post
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    ReplyDelete
  4. I love the stars on your top and your coo looking boots :)

    ReplyDelete
  5. Hi Karolina. Czym ty robiłaś te włosy jesli mozna wiedziec? Sama jestem jasną blondynką, podoba mi się ten baardzo jasny odcien, który nosisz. Mieszkam w Nottingham, nie powinnam mieć problemu z kupnem produktu ;) o ile nie robił Ci go fryzjer. swoja droga właśnie wróciłam z Polski, niezła różnica temperatur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. widzisz ja wole bardziej popielate wlosy niz ten odcien zolci:s ale skoro pytasz:) ostatnio farbowalam scharzkopf xxl "absolute platinium" dostepne za 4 funty w bodycare. ale tym razem pojde do specjalistycznego sklepu fryzierkiego bo chce miec takie bardzo jasne popielate anielskie hehehe

      Delete
  6. o ja ;D Pamietam Cie z Big Brothera :)
    Spoko blog ;)
    pzdr.

    ReplyDelete