9 Feb 2012

wyjatek....

hey...zrobie dzis wyjatek i napisze cos po polsku...
komentarze na temat wlosow, tuszy czy zmiany stylu ubierania nie robia na mnie wrazenia zwlascza, ze bylam narazona na zlosliwosci w dosc mlodym wieku ze wzgledu na udzial w programie reality.
to ze zmienilam kolor wlosow i styl ubierania wiaze sie z moim obecnym "stanem Ducha" :)
Mozecie to interpretowac jak chcecie.....
i skoro juz masz cos do powiedzenia to przynajmniej podpisz sie imieniem. dziekuje ale najlepiej to przestan zagladac na moojego bloga. Kasia Tusk ma super blog i na dodatek jest szczupla brunetka i ubiera sie bardzo grzecznie i modnie:)) Milego dnia

14 comments:

  1. To ja też po polsku.Myślę ,że nie każdy Ciebie krytykował i oczerniał!Szkoda ,że telewizja która zarobiła ogromne pieniądze nie wpadła na pomysł ,żeby tego nie robić.
    Wizerunek telewizyjny wizerunkiem a dystans do tego co przedstawia telewizja każdy powinien zachować.
    Wniosłaś do tego programu dużo radości!!!!!!!!!!!Poszłaś w długą i nie chciało się tego oglądać.
    Jesteś śliczna,działasz zgodnie z własnym sumieniem i fajna babka z Ciebie.Pamiętaj o tym zawsze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gośka

    ReplyDelete
  2. Włączenie moderacji komentarzy pomaga. Przynajmniej ręczne spamerki sobie odpuszczają. :)

    ReplyDelete
  3. a ja ignoruje takie anonimowe komentarze, moim zdaniem to najlepsza bron na nich, ignorowac:-)

    buziole!

    ReplyDelete
  4. Dla mnie Karolka jesteś cudowną osobą. Najważniejsza jest opinia osób, które Cię znają, a nie jakiś psycholi, których aż skręca z zazdrości. Twoja sprawa jaki masz kolor włosów, czy ile ważysz. Rób dalej swoje! I pamiętaj: kto nie ryzykuje nie pije szampana :)

    Jo

    ReplyDelete
  5. ja napisalam pod ostsnim postem,ze nie podoba mi sie ewolucja Twojego bloga i Twoja metamorfoza,ale ani Cie nie obrazilam, ani zlosliwosci w tym nie bylo, po prpstu moje zdanie. Kiedys czekalam z niecierpliwoscia na Twoje wpisy,teraz juz nie bardzo,ale rozumiem,ze jak piszesz, taki masz teraz stan ducha i ok. Akurat co do BB to wlasnie kojarze Ciebie, jako sliczna dziewczyne, w fajnych ciuchach, z super gustem, i nie ukrywam,ze zawsze czekalam, w co bedzie ubrana Karolina. Rozumiem, ze doswoadczenia mozesz miec rozne. Ale wydaje mi sie,ze wczoraj nic chamskiego nie napisalam.Oczywiscie moj komentarz nie zostal "zatwierdzony". Rozumiem,ze najlepiej sluchac samych komplemenrow pod swoim adresem, ale skoro ktos publikuje swoje "poczynania" to chyba liczy sie z roznymi opiniami. Chamstwa oczywiscie nie tlumacze, bo chamstwo jest nie do przyjecia. Bardziej podobalas mi sie w wersji nie blond i tyle. Nie sadzilam,ze po tym bardziej wielu "przyejsciach" przejmiesz moim komentarzem. Podrawiam i wiecej dystansu, no chyba,ze wiecej bylo "krytykantów", a ja wzielam ten wczorajszy wpis do siebie.
    No i podpisuje sie:
    Aśka

    ReplyDelete
  6. Karolina jestes fantastyczna,masz super NORMALNĄ figurę w przeciwieństwie do niedorozwiniętych plaskatych pacynek, które mysla, ze sa sexy, a Twoj blog lubie bardzo ! Jest swietny, prawdziwy i z ludzka twarza. Kasia Tusk nie ma przy Tobie szans, bo niestety nie ma na jej blogu krzty naturalnosci. Wszystko pod publiczke. Olewaj frajerow i rob swoje :)) Pozdrawiam - Kaska

    ReplyDelete
  7. Karolina, ja też bardzo lubię twojego bloga. Jesteś miłą dziewczyną,

    pozdrawiam,

    elżbieta

    ReplyDelete
  8. Karolinko a ja ci powiem tak całkiem szczerze,że pomimo tego jaka byłaś w BB mnie się podobałas! Byłas młodziutka i głupiutka jak każdy z nas, z tym,że Ciebie oglądała cała Polska. Na mnie zrobiłaś wrażenie osoby bardzo miłej i wrażliwej i pamiętam,że po wyjściu z domu BB wydawałaś się byś bardzo rozczarowana tym, jak Cię przedstawiali. Niestety Tv ma to do siebie, że kreuje swoich bohaterów wedle uznania! Tak czy siak jak dla mnie byłaś całkiem ok. A na koniec dodam, że o wiele ładniej wyglądałaś w długich i ciemnych włosach! Teraz nie wyglądasz źle, ale wtedy wyglądałaś po prostu ślicznie :-) Pozdrawiam i trzymaj się!

    ReplyDelete
  9. Dziewczyno /piekna/! To nie szata zdobi a Ty wigoru dajesz, pamietaj, jestes super! Pozdrawiam z Amsterdamu

    ReplyDelete
  10. Ja też strasznie lubię tu zaglądać. Jesteś naturalna, widać, że dobrze czujesz się w iuchach, które masz na sobie i dobrze się przy tym bawisz. Masz styl, swój własny, który podoba mi się zwłaszcza, że w korzystny spsób eksponujeTwoją fajną figurę.
    Pozdrawiam z Poznania
    B.

    ReplyDelete