8 Mar 2012

Daniel Jacob Dali

Hi babes,The spring/Summer 2012 collection by Daniel Jacob Dali arrived last night!! Daniel was wearing the super cool shirt designed by him in town today. xx congrats Hun . I am super proud! xxx

Kolekcja wiosna lato 2012 Daniel Jacob Dali dotarla wczoraj do Manchesteru. Daniel byl dzis odziany w przepiekna koszule wlasnej kolecji. Gratuluje skarbie. Jestem bardzo dumna z Ciebie. xxx

TinyPic">Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

pics daniel

7 comments:

  1. Świetne masz te buty! Aaa..! Dobrze, że zmieniłaś kolor włosów, bo tamten był aż za jasny. Podobają mi się takie zwierzakowe kamizelki :)

    Twoja Jo :)

    ReplyDelete
  2. Karolina wyglądasz naprawde ślicznie w ciemnych włosach! To zdecydowanie twój kolor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki :) szkoda ze sie nie podpisalas/les . widze tez ze ladniej mi w ciemnych ale mialam potrzebe zmiany. maly buntownik. ehehe
      wogole postanowilam schudnac. moze jak ludzie przestana sie przyczepiac do mojego wygladu. buzziole i podrawiam :))

      Delete
    2. Zmiana koloru wlosow to cenne doswiadczenie. A na tych zdjeciach bardziej niz stylizacja przyciaga uwage wyraz twarzy modelki. Jest naprawde dobrze.
      nna

      Delete
  3. Ja uważam, że jak na SWÓJ wiek wyglądasz całkiem przyzwoicie ;) :D

    Jo

    ReplyDelete
  4. Oj futerkowa kamizelka jest boska!!! Plus ma kaptur!!! Mniam!

    ReplyDelete