24 Mar 2012

poland 1012

hi, i got that pretty dress with the lovely pattern quitea while ago and waited for a special occasion to wear it:).The special occasion?
I went back to Poland to visit my dad for a few days:).
I love how beautifully the garment blended with the flowers sold in the oldtown of my birthtown Olsztyn:)
Good First day in Poland, lovely weather and company:)

Hej, Kupiłam ta sukienkę jakiś czas temu, ale czekałam na specjalna okazje,aby ja założyć. Przyjazd do polski był ta specjalna okazja.
Bardzo mi się podoba jak ładnie zlewa się haft sukienki z kwiatami sprzedawanymi na starówce Olsztyna.

Fajny pierwszy dzien. Sloczeczna pogoda i mile towarzystwo.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

pics Bogdan

dress warehouse
boots peacocks

3 comments:

  1. Wow I love your shoes and the jacket is amazing, nice outfit :)

    ReplyDelete
  2. Bardzo ladnie wygladalas i widze, ze wiosna juz i w Olsztynie, musialo byc cieplo! ja wybieram sie na Wielkanoc!
    buziole
    B.

    ReplyDelete
  3. Zdjęcie z palmami najlepsze. I świetnie Ci w takiej fryzurze i kolorze :)

    Ania

    ReplyDelete