16 Jul 2012

friends, fun, forever

hello, Jestem wciaz bardzo szczesliwa z udanego pobytu u moich przjaciol Kasi i Marcian w Liverpoolu. Wspolnie z psem Ozzim zamieszkali w pieknym wielkim viktorianskim domu. Najbardziej mnie zachwycila gustowana, przytulna kuchnia i masywny zlew:) I am still super happy about the amazing weekend with my friends Kasia and Marcin. They (and dog Ozzy) recently moved in a big victorian style house. I am so in love with the cosy big kitchen and the cool massive sink.:) Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

8 comments:

  1. Ale fajnie ,dom w koprze,no super.Zdjecia extra.Noneczka

    ReplyDelete
    Replies
    1. gdzie moge zobaczyc cos Twojego?

      Delete
  2. Piesio jak pozuje. Ty nie myślałaś, by sprawić sobie zwierzaka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. chetnie bym sobie sprawila psa ale ja pracuje az 10 godzin dziennie. ale w sumoe mozna wynajac za 7 funtow firme ktora Ci wyprowadzi psa.:) musialabym sie Bena zapytac:)

      Delete
  3. wow, Karola, rozszalałaś sie z ilościa postów ostatnio:):) ale mnie to cieszy akurat bo bardzo lubie do Ciebie zagladać. straszliwie zazdroszczę pysznosci które zajadasz, ja niestety mam przymusowa dietę:(:( (raczej dożywotnio:().
    pozdrawiam Cie cieplutko!
    yrysek
    p.s. w ciemnej szmmince wyglądasz ładnie, ale bardzo poważnie. za to w jasniejszych-miodzio! super dziewczęco i swieżo-tak trzymaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a czemu masz taka diete kochana?x

      Delete
  4. nietolerancja pokarmowa:(:( ale Twoje danka są super!:)
    yrysek

    ReplyDelete