26 Jul 2012

the weekend is coming again

Hello babes..I am blogging, Andrew is cooking, we are listen to Michael Jackson. Work is stressing me out but it.s FF again, I hope its payday tomorrow too and off to see Kasia:) czesc kochani. ja wstawiam nowy post, Andrew gotuje , a w tle leci muzyka Michacela Jacksona, Praca mnie stressuje ale jutro piatek. I mam nadziejee ze jutro wyplata i kolejny wypad do Kasi:) Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

8 comments:

  1. Świetnie wygląda ta porfometka (?) jako naszyjnik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak taki malutki portfelik. dlugo Cie nie widzialm Urosles:) mega blog masz:)

      Delete
  2. POdobuje mi się ten look!:))

    ReplyDelete
  3. Dlaczego Ty jestes taka sliczna?! I rzeczywiscie portfelik bardzo rzuca sie w oczy i jest swietny. Gdzie go kupilas? ;> ;xxx

    ReplyDelete
  4. kochanie duzo snu, wody i oklady z mlodym "melonow". zapisz sobie;p .
    a ten portfelik kupilam 2 lata temu w aldo.
    ale zgubilam go dzis rano. K....a! chyba ktos mi pozalowal.

    ReplyDelete
  5. Super sweterek, buciki, wszystko :)
    pozdrawiam z Krakowa :)

    ReplyDelete
  6. Kurde, a musza byc konieczie 'melony' a nie cos mniejszego? hehe
    Jak moglas go zguubic buuu a chcialam go wysepic na ladne oczy ;p Musze poszukac na ebay'u go :)))

    Lara K.

    ReplyDelete