25 Aug 2012

lentil tomato soup

Hi, Those olive green jackets have their big come back this session...(Were they actually ever gone?) Well, teamed with an innocent white top and skirt it looks quite cute i think... Even tho many people tell me to loose weight i started to learn how to cook :D . My flatfriend Ben is teaching me. First receipt- tomato lentil soup. Czesc, the oliwkowe kurteczki maja swoj wielki powrot w tym sezonie(w sumie tak naprawde czy one kiedykolwiek zniknely?). W polaczeniu z niewinna :) biala bluzeczka i spodnica wyglada uroczo. Pomimo tego ze wszyscy mi mowia, ze mam w koncu schudnac, to zaczelam sie uczyc gotowac z moim wspolokatorem Benem. Pierwsze pyszne zupa pomidorowo-soczewicowa. Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic pics me

9 comments:

  1. Great look! don't listen to anyone to lose weight you look very good and happy and i'm learning to cook as well :)
    xx

    ReplyDelete
  2. bardzo mi się podoba styl twoich zdjęć, sprawiają iż człowiek się zaczyna zastanawiać nad daną chwilą ujętą w danym zdjęciu.

    Mam nadzieję że przyjmniesz kiedyś moje zaproszenie na FB, pozdrawiam.

    Zwykły fan od czasów kiedy byłaś w BB, Radosław Kaczmarek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Witam Radku
      Chetnie przyjme Twoj komentarz ale prosze uprzedz jej krotka wiadomoscia na facebooku. Pieknie dziekuje za przemily komentarz. staram sie aby zdjecia byly naturalne z zycia wziete..pozdrawiam Karolina

      Delete
  3. Oj tak, musze sobie sprawic podobna kurtke, pasuje do prawie wszystkiego.
    A zupa wyglada pysznie, niestety w Italii na razie nadal upaly i na takie rozgrzewajace dania nikt nie ma ochoty.
    buziole
    B.
    P.S ja od wielkanocy powtarzam sobie, ze musze schudnac chociaz 3 kg. i..na tym sie konczy..;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zupa byla przepyszna, a Ben jest rewelacyjnym kucharzem. Nawet robi swoje wlasne ciasto do Pizzy. Super pomysl na Post. :D Buziole...

      Delete
  4. W najbliższym sezonie rzeczywiście chyba będzie szał na takie kurtki i wszelkie akcenty militarne. Bardzo mi się podoba, jak połączyłaś dwa różne style: militarny i romantyczny, dzięki czemu stylizacja nie jest banalna :)
    Fajnie, że uczysz się gotować, ja długo byłam niechętna gotowaniu, nie interesowało mnie to, ale jak juz spróbowałam, to złapałam bakcyla i teraz uwielbiam gotowanie :)

    ReplyDelete
  5. That looks absolutely delicious! And <3 the army jacket.

    XXo,
    Neekoh

    ReplyDelete
  6. ja bym chciała przepis na zupkę :) Jest szansa ?

    ReplyDelete