18 Aug 2012

Strictly come dancing in Moschino

Hello:)These photos are 2 years old, but they picture me in with Monika at a party celebrating the final show of the polish version of strictly come dancing. I purchased the dress when i came to England. I really liked it but sold it today on EBay;(. Well it went to Lithuania i hope in good hands:) Hey:) the zdjecia maja juz 2 lata i zostaly zrobione mi i Monice na imprezie po finalowym odcinku jednej z edyckij Tanca z gwiazdami. Ta sukienke kupilam kiedy przyjechalam do Angli, dzis ja sprzedalam na Ebayu. Powedruje do dziewczyny na Litwe. Mam nadzieje ze w dobre rece:) Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

7 comments:

  1. Cudowna jesteś Karolinko!Nie mogę sie napatrzeć,wracaj do Polski,rób coś,masz potencjał,czemu tego nie wykorzystać?
    Pozdrawiam
    Edyta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Edytko dziekuje. Jakie to mile. ale jestem Tu bardzo szczesliwa i powrotu nie planuje...xx

      Delete
  2. Tak, jesteś Karolinko śliczną kobietą. Uwielbiam oglądać Twoje fotki. Jesteś moim ideałem kobiety... Pozdrawiam Jarek

    ReplyDelete
  3. Jeszcze jedno; Karolinko proszę o więcej fotek ukazujących Twoją wspaniałą figurę i cudowne ciało... Masz figurę bogini greckiej...

    ReplyDelete
  4. Przepięknie tu wyglądałaś!:)

    ReplyDelete