22 Oct 2012

The New Lawn

Hello, there is a new beautiful lawn surrounding my house. It took ages to finish it. So me and Graeme went to check it out last night and obviously took a few pics. I need to take some day time pics. I haven't realized how well my converse, colormatch with my new mango jacket. kisses Witam jest nowy piekny trawik wokol mojego domu. Zajelo im wieki zeby go skonczyc. Wieczorem poszlismy go obczaic z Graeme i przy okazji zrobilismy pare zdjec. Musze porobic zdjecia w swietle dziennym. Nawet nie zdawalam sobie sprawy jak fajnie kolorystycznie moje conversy pasuja do nowego zakietu mango. buziolki Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

11 comments:

  1. Swietnie wygladasz Karolina! Tylko nie chudnij bardziej!
    Buziole

    ReplyDelete
    Replies
    1. myslisz Basiu ze juz nie? czemu jak bym jeszcze z 6tke zrzucila. buzi

      Delete
  2. A ja Cie widzialam w tym stroju ;)) pieknie :)) xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. swinko nie wydawaj mnie. ja udaje ze nigdy 2 razy nie nosze jednego stroju hehe. co dzis robisz?wyslalam Ci maila btw
      .xxx

      Delete
  3. Bardzo Fajny OOTD :) na zywo jjeszcze fajniejszy :),, pozdrawiam cie Ania z sobottniej nocy

    ReplyDelete
  4. Efekty diety widać gołym okiem!

    Ile to już mniej?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8kg...ale cos mnie ostatnio apetyt lapie...

      Delete