19 Nov 2012

50 shades of grey

hello my wonderful babes, so today was the first day in my new work. I loved it. i am writing from my new by MacBook that i got from work. Its sooo cool. i cant get over it . haha. ok i am tired. I see you soon i hope. Witam kochani, Dzis byl pierwszy dzien w nowej pracy, i bylo cudownie. wszystko mi sie popdobalo.) Pisze do Was z macbooka, ktorego dostalam od pracy. jest tak wspanialy ,ze nie moge sie nacieszyc. ok juz zmeczona jestem...jutro bedzie dlugi dzien. caluje Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic pics graeme

4 comments:

  1. Dość często zmieniasz prace, nie? Gdzie teraz pracujesz? Nie stresowałaś się? Super, że Ci sie podoba. Zazdroszczę Ci tych realiów zycia na Wyspach...

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Niestety, ale muszę przyznać, że masz okropny styl ubierania się. Nie znalazłam ani jednej rzeczy która mogłaby mi się podobać.

    ReplyDelete