18 Dec 2013

christmas market 2013 with Quinn

Kochani!

 Powodem mojej nieobecnosci na platformie blogowej byl fakt, ze bylo mi poprostu zle.

 Nie udajmy, ze zawsze jest wszystko super.
Jesli Twoje zycie jest uslane rozami no to gratuluje. :) Wszystko jakos jednak idzie do przodu i wczoraj z z Quinnem z usmiechem od ucha do ucha zjadlam duza krakowska na swiatecznym markecie. Buziaki dla wsystkich bliskich i mniej bliskich x


Dear all. I was not well.

 Life and so on ...

 New start. Happy days with Quinn tonight... i hope for more.
Image and video hosting by TinyPic

6 comments:

  1. "Nie udajmy, ze zawsze jest wszystko super. Jesli Twoje zycie jest uslane rozami no to gratuluje." i za to Ciebie lubię. Nie dawaj się, mała.
    PS Fajnie, że wróciłaś. Brakowało mi Ciebie.

    ReplyDelete
  2. Milo widziec Cie usmiechnieta! Wesolych Swiat! Buziaki!

    ReplyDelete
  3. Nic się nie martw Karolina, ważne że wróciłaś:-)

    ReplyDelete
  4. mi też Ciebie brakowało

    ReplyDelete
  5. oj ja tez tesknilem :)

    ReplyDelete