23 May 2014

Tablecloth?

Kochani,

Znalazłam dziś w szafie tą piękna chustę. Bardzo się ucieszyłam bo uwielbiam chusty, a moja wielka kolekcja,
którą zbierałam latami, niestety kiedyś zaginęła:( Będzie ona jednym z moich ulubionych dodatków garderoby.
Co prawda mój tata zapytał czy to nie obrus...:)
A w sumie jakie to ma znaczenie?:)


Beloved,

I found this beautiful scarf today. I am very pleased because I love scarves and my large scarf collection,
got lost a while ago. This is my new favorite accessories.

My dad asked me if it wasn't a tablecloth ...
But does it really matter?:)

Have a good weekend everyone.



Beloved,

I found this beautiful scarf today. I am very pleased because I love scarves and my large scarf collection,
got lost a while ago. This is my new favorite accessories.

My dad asked me if it wasn't a tablecloth ...
But does it really matter?:)

have a good weekend everyone.

DRESS: h&m
SCARF: vintage

1 comment:

  1. Piękna chusta ! Również nie mogę się obejść bez tego dodatku garderoby zwłaszcza latem ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete