10 May 2014

Karczma w Stodole

Kochani, Od dawna marzyły mi się wołowe flaki:) Więć dziś zajechaliśmy do Karczmy w stodole w Tomaszkowie. Bardzo podobał mi się folklorystyczny wystrój i menu pełne tradycyjnych polskich dań, ale przede wszystkim wrażenie zrobiło na mnie osobiste podejście właścicieli Państwa Pieludż do gości. Gospodarz zagadał i pożegnał się z nami co było bardzo miłym akcentem. Lubię być tak przyjmowana.
Polecam z całego serca.

Kochani szukam ciekawych miejsc , restauracji hoteli, kafejek, pensjonatów na Warmii i Mazurach . Możecie mi polecić jakieś fajne miejsca?

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

Beloved,

For a long time I dreamed of beef tripe :) So today we went to Karczma w stodole restaurant in Tomaszkowo. I loved the folk decor and the menu full of traditional Polish dishes, but most of all I was impressed by the owners personal approach. The host chatted with us, and said goodbye shacking hands, which was a very nice touch. I highly recommend them.

2 comments:

  1. Chciałabym dysponować taką stodołą - jest piękna! Zazdroszczę wypadu :) Tamtych rejonów zupełnie nie znam - ale może w to lato uda się to nadrobić ;)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiesz ze moi rodzice kiedyś taka mieli ale ja sprzedali:( no cóż czasem sie żałuje takich wyborów. zapraszam serdecznie w moje strony:) x

      Delete