28 Sep 2014

sunday breakfast

KOchani,

Ostatnio pojawil sie na plejadzie wywiad ze mna. jestem w wielkim szoku bo spotkalam sie z przemila reakcja ludzi. stwierdilam ze moze warto pisac bardziej od serca na tym swoim blogu... bo nieskromnie powiem, okazalo sie, ze sa tacy co lubia tu zagladac i czytac te moje wypocimy.
dzien dzisiejszy taki... przytylam 5 kilo. :) ( nie nie jestem w ciazy), przyjaciel zabral mnie na sniadanie do frankie and bennys w salford quays. nie wiem czy bylam taka glodna czy bekon i kielbaska byly takie smaczne?? jesli zrobie jakis blad ortograficzny to darujcie sobie i prosze nie piszcie mi o tym... bo po co?
caluje milej niedzieli kotki.





5 comments:

  1. Też czytałam ten wywiad i wypadł całkiem spoko.

    jo

    ReplyDelete
  2. bo błędy ortograficzne należy poprawiać

    ReplyDelete
  3. pracowalam tam, moje ukochane miejsce :)

    ReplyDelete